Glazba je…

Povodom izložbe “Glazba je…” u Kulturnom klubu O’grada Zagreb od 13.06. – 01.07.2013.

Mirnine ‘glazbene slike’ pulsiraju nostalgičnim prizvukom koji nas vraća u neke sretne dane, dajući pritom boju svakom pojedinom zvuku i stihu, te obrnuto. Oni se u našim mislima spajaju u sinesteziju osjetilnih doživljaja, kreirajući melodije različitih boja i boje različitih tonaliteta. Od slike do slike, Mirna vodi promatrača kroz svoju ‘vizualnu glazbu’ koju ćete zasigurno poželjeti poslušati/pogledati iznova i iznova.

Glazba je…

Colour is the key. The eye is the hammer. The soul is the piano with its many chords. The artist is the hand that, by touching this or that key, sets the soul vibrating automatically.

Vasilij Kandinski

Da se slikarstvo i glazba mogu uspješno nadopunjavati pokazuju nam radovi Mirne Sišul, koje nam ovom prilikom predstavlja okupljene pod nazivom Glazba je… Kao najčešći motiv svojih slika Mirna odabire pupoljke, cvijeće ili drveće raznih oblika i boja, koje zatim slaže u kompozicije koje nadopunjava stihovima njoj najdražih pjesama. Često zaluta i poneka ptičica, kišobran ili telefon. Najčešće tehnike kojima se koristi jesu akril na platnu ili lesonitu, a često poseže i za drugim materijalima, dok natpise dopisuje kredama u boji, ugljenom ili olovkom. Nerijetko se služi i unaprijed iskolažiranim printevima, poput slova ili isječaka novina. Raspon boja i tonova seže od nježnijih, pastelnih tonova zelene, ružičaste, žute, pa sve do intenzivnih tonova plave, crvene, zelene…

Mirnine kompozicije mogu nas podsjetiti na notne zapise, što s jedne strane proizlazi iz naziva samog ciklusa, a s druge iz ispisnih glazbenih stihova. Svaki motiv koji naslika, svojom bojom ili oblikom označava pojedinu notu ili glazbeni znak. Upravo je na taj način Vasilij Kandinski objasnio povezanost doživljaja glazbe i slikarstva, ističući pritom prednost apstraktnog slikarstva. Iako Mirnine kompozicije ne možemo nazvati apstraktnima u punom smislu tog termina, svejedno im možemo pripisati kvalitete lirske apstrakcije. Pri tome se apstrakcija realizira na onoj drugoj, metaforičkoj razini, upućujući na glazbenu potku svakog pojedinog djela u kojemu fragilno, gotovo lirski naslikano drveće i cvijeće označava pojedine note kojima Mirna sklada svoje kompozicije. Dojam koje te kompozicije ostavljaju jesu harmonija i konsonanca svakog pojedinog znaka, kao i cjeline. Mirnine ‘glazbene slike’ pulsiraju nostalgičnim prizvukom koji nas vraća u neke sretne dane, dajući pritom boju svakom pojedinom zvuku i stihu, te obrnuto. Oni se u našim mislima spajaju u sinesteziju osjetilnih doživljaja, kreirajući melodije različitih boja i boje različitih tonaliteta. Od slike do slike, Mirna vodi promatrača kroz svoju ‘vizualnu glazbu’ koju ćete zasigurno poželjeti poslušati/pogledati iznova i iznova.

Predgovor povj. umj. Nirvane Silnović

Pratite me na Instagramu

Mirnin blog

Novinarska nagrada za najbolji proizvod- Design district 2023.

Tijekom studenog 2023., točnije od 23.-25.11.2023. sudjelovali smo kao izlagači…

+

Poslovni pokloni by Mirna Sišul

Art print u limitiranoj kolekciji Mirne Sišul riječka priča ili…

+

Art & wine event – slikarska radionica, studeni 2022.

Drugi art & wine event u studenom, točnije slikarska radionica…

+

Art & wine event – radionica izrade nakita, studeni 2022.

Art & wine event u studenom započeli smo sa radionicom…

+

Kontaktirajte Mirnu Sišul

Mihanovićeva 16, HR-51000 Rijeka Ponedjeljak - petak od 08:00-16:00. Izvan radnog vremena uz prethodni dogovor telefonom +385 91-76-05-777 [email protected] Poštaljite upit preko weba Pratite Mirnu na njenoj Facebook stranici
Mirna Sišul Online Shop
Mirna Sišul Online Shop

Mirna Sišul Online Shop